پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

تواشیح زیباى حب النبی و اهل البیت معتمدی کارى از گروه ملی حضرت معصومه(س)

حب النبی و اهل البیت معتمدی                                         اذالخطوب اساءت رایها فینا

 به گزارش وب سایت گروه ملی حضرت معصومه  )سلام الله علیها)قم ، گروه ملی قم ، متشکل از گروه های میعاد، معراج و بقیه الله قم با اجرای اثری در مدح پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و اهلبیت مکرم ایشان علی الخصوص امیر المومنین،  امام المتقین، علی ابن ابی طالب)علیه افضل صلوات الله) توجه همه حضار و شرکت کنندگان محترم را معطوف به خود ساخت.

 سید محمد موجانی ، سرپرست گروه ملی حضرت معصومه )سلام الله علیها)قم در مورد شعر این اثر زیبا بیان داشت: باعنایات پیامبر اکرم و امیرالمومنین (علیها السلام) با همکاری دوستان هر سه گروه از5ماه پیش که کار آهنگ سازی این اثر آغاز شد، موفق شدیم به انتخاب شعر زیبایی ازمجموع اشعار جمع آوری شده که شاعر محترم در آن با استفاده از احادیث نبوی در موردفضائل علی ابن ابی طالب(علیه السلام) که مورد اتفاق اهل تسنن و تشیع بوده به بیان اشعار و ابیات خود همت گمارده است.

موجانی افزود: گروه ملی قم با اجرای این اثر زیبا که از 23شبکه رادیویی وتلویزیونی داخلی و خارجی پخش می شد ارادت خود را به ساحت والای امیرمومنان(علیه السلام) اظهار نمود و با شایستگی هر چه تمام تر هنر فرهنگی قرآنی خود را به اجراگذاشت.

 لازم بذکر است اثر گذاری اجرای گروه ملیحضرت معصومه (سلام الله علیها)قم سبب شد تا این گروه با درخواست های مکرر شبکه های ماهواره ای و رادیویی جهت اجرای برنامه مواجه شود.

 بنابر این گزارش، مسعود سیاح گرجی، قاری بین المللی کشورمان اولین قاری افتخاری سومین روز مسابقات بین المللی قرآن کریم بود و در ادامه جواد پناهی، از قاریان برجسته کشورمان به تلاوت قبل از اذان مغرب پرداخت.

 همچنین جمشید برزبخش نیز برنامه ابتهال‌خوانی قبل از اذان روزسوم مسابقات را انجام داد و پس از آن نیز اذان مغرب به افق تهران به صورت زنده درسالن اجلاس سران کشورهای اسلامی توسط حاج حسین رستمی قاری بین المللی کشورمان انجامشد.

 پایان‌بخش برنامه‌های روز سوم مسابقات بین‌المللی قرآن ایراننیز تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان بود.

 در این روز 28 قاری و حافظ کل قرآن به رقابت با یکدیگرپرداختند. سی‌امین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از روز جمعه،10 خردادماه آغاز شده است و تا روز هفدهم همین ماه ادامه دارد.

جهت دانلود فایل صوتی اینجا را کلیک کنید

براى تماشای فیلم اجرا اینجا را کلیک کنید

<
اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

تواشیح

دانلود تواشیح

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۰)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه