پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

 

دانلود
حجم: 1.2 مگابایت

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

تواشیح

دانلود تواشیح

گروه تواشیح ولیعصر قم

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۲)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

سلام . اگه میشه متنشم بزارید من برای گروهم لازم دارم
پاسخ:
علیکم السلام

بانوی هر دو سرا کریمه آل علی     تفسیر نور خدا صحیفه جان رضا
معصومه ای و شفیعه ای و پناه همه    خاکت بهشت زمین ملیکه خان رضا
زینب نشانی شمیم مهر و محبتی     ماه کرامتی زینت عرش خدا
صحن و سرایت گرفته عطر مدینه را    دارد نشانی از قبر مخفی زهرا
دارد دلم همه شب بهانه و شور تو     بغض دلم وا میکنم به حضور تو
عرج علی قم فان لنا بها      قبر علی کل القبور تسامی
یا قبر فاطمه بقم تحیت    من مدنف یاقبرها و سلاما
سلام من متنشو لازم دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه