پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

دانلود
حجم: 3.85 مگابایت

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

تواشیح

دانلود تواشیح

گروه تواشیح محراب

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۲۵)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

۱۹ آذر ۰۱ ، ۱۶:۲۵ امین ریاضی
سلام
جزاهم و جزاکم الله خیرا
کار بینهایت زیبا و الحق دلنشین و انصافاً از نمونه عربی‌اش نه تنها بهتر بلکه عالیست و ماندگار. إن شاء الله با قرآن محشور می شوند و شما که در سایت خود قرار دادید.
سلام و ادب. چقدر این تواشیح رحمان زیباست. انگار خداوند متعال را در قلب زنده میکند. نورش جاری در وجود گروهشان و شما. آیا مدل صدای کودکانه هم دارد؟ برای مدرسه دخترانه لازم دارم
ایقدعاشق این تواشیحم خداخیرشون بده
۰۴ فروردين ۰۰ ، ۱۳:۴۹ بهرام اسماعیلی
سلام
شکرگزارم از این همه زیبایی قرآن
و دعای عاقبت بخیری برای این همسرایان
زکات این تواشح نشر آن است.
لطفا کد پیشواز انرا اعلام کنید.
تعداد زیادی متقاضی هستند و چشم انتظارن
سپاسگزارم
۲۸ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۴۵ محمد علی وکیلی
عرص سلام و ادب و تشکر فراوان.


بسبار عالیست.
خداوند لیاقت بهره برداری حداکثری به همه ی ماعنایت فرماید.
عاااااااااالییییییی
جزاکم الله خیرا . بسیار زیبا بود
سلام ببخشید نمی توانم دالود کنم
پاسخ:
علیکم السلام
آقا طاهای عزیز با مرورگر دیگری این کار رو انجام بدید
چون مشکلی در بارگذاری این فایل نیست وشما بطور مستقیم از سرور بیان میتونید این اثر رو دانلود کنید
اگر نشد شماره تون رو برام خصوصی بفرستید تا براتون در تلگرام یا ایتا یا سروش ارسال کنم
یاعلی
باسلام
بسیار عالی بود اما درست نیست که به مشاری العفاسی هم توهین بشه. این سرود دقیقا کپی برداری از نشید العفاسی است فقط یکی دیگه خونده. سوره یس ایشان که خوانده حرف نداره بهتره به قران خوانها احترام بگذاریم حالا در هر جای دنیا که باشن.
پاسخ:
علیکم السلام برادر عزیز
بنده به تمام پیامها نگاه کردم توهینی ندیدم 
تنها چیزی که به ایشون نسبت دادند "وهابی " هست که البته با کارهایی که ایشون کردند خیلی دور از ذهن نیست
ایشون حمایت خودشو با به تن کردن یونیفرم خلبانی در حمله وحشیانه وهابی های خبیث به مردم مظلوم یمن اعلام کرده ...
پیامبر خدا حضرت محمد صلی الله علیه وآله فرمودند؛ و چه بسا قاریان قرآنی که قرآن آنها را لعنت می کند...
ولی در مورد اینکه فرمودید باید به قرآن خوانها احترام گذاشته بشه ولو در هر جای دنیا باشن با احترام خدمتتون عرض میکنم این کار اشتباهه
ما در طول تاریخ نمونه های متعدد از قرآن خوانها داشتیم که در لشگر دشمن و مقابل اسلام بودند و به نام قرآن و اسلام به این دین مقدس و کتاب آسمانی ضربه زدند
من به خاطر طولانی شدن از ذکر گذشته گان خودداری میکنم و با نمونه هایی از زمان خودمون شما رو دعوت به دقت بیشتر میکنم
نمونه کنونی این مورد مثل گروهک تکفیری ، صهیونیستی داعش
نمونه دیگرش مثل عربستان سعودی
و....
آیا کسانی که قرآن میخوانند و به راحتی حقوق دیگران رو زیر پا میگذارند ، کشتار میکنند و صدها هزار انسان بی گناه رو به خاک و خون میکشند قابل احترامند ؟!!!
التماس دعا یاعلی
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۳۰ عبدالله محمدی
یا سلام
واقعا إز اصلش که اون وهابی ... خونده بهتره موفق باشند ان شاءالله
با سلام بسیار عالی خداروشکر که کار بچه شیعه هاست
واقعا أین تواشیح إز أصلش بهتره. چطور میشه برأی آیفون دانلودش کرد؟
پاسخ:
علیک سلام
بنده خودم گوشی آیفون نداشتم و اطلاع ندارم 
اگه کسی راهش رو میدونه ایشون رو راهنمایی کنه ممنون
با سلام مدیر وبلاگ کد پیشوارشنداریم من خیلی دنبالشم
پاسخ:
علیک سلام
عذرخواهی میکنم بنده اطلاعی ندارم
البته احتمالا اگر به صفحه جناب آقای حسن صفری یکی از اعضای این گروه سر بزنید بهتر راهنماییتون میکنند
یاعلی
بسیارعالی بود
۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۱۰ سید محمد صالحی
با سلام لطفا کد پیشواز رحمان یا رحمان را بفرمایید
پاسخ:
علیک سلام بنده که اطلاعی ندارم اگه کسی میدونه بگه ما هم بدونیم
ممنون
با سلامو خدا قوت
چرا تواشیح رحمن یا رحمن رادانلود نمیکنه و فقط پخش میکنه؟
پاسخ:
علیک سلام
با مرورگر دیگه ای وارد بشید
این مشاری العفاسی شیعه است؟ شیرازیه؟ وهابیه؟ دقیقا چیه یکی به من توضیح بده من اون تواشیح رو هم دوست دارم 😢
با سلام و عرض تشکر از بارگذاری این تواشیح زیبا . من درخواست دادم تا آوای انتظار آن در همراه اول ایجاد شود دوستان چنانچه تمایل دارند همینکار رو انجام بدن . واقعا دلنشین است
بسیار عالی خدا قوت
بسیار عالی و دلنشین
منتظر تواشیح های زیبای بعدی گروه تواشیح مهراب هستیم
خدا حفظ تون کنه التماس دعا
بسیار زیبا ودلنشین است،خدا قوت عزیزان.
کی دیده تا حالا کار تقلیدی از اصل کار قشنگ تر شه .اما این عزیزان این کار خیلی عاااالی انجام دادن
خیلی ممنونم، خدا اجرتون بده، نمی دونم چرا این تواشیح تو هیچ سایت دیگه ای نیست. حتی با شبکه تلاوت که این تواشیح رو پخش کرده بود تماس گرفتم. گفت تو اینترنت بزنید از مشاری العفاسی هست میاره
در صورتی که وقتی گوش میدادم خیلی مشخص بود هموطنان عزیز خودمون اجرا کردن و خییییلی زیباتر
سلام . بسیار عالی و دلنشین . اجرکم عند الله
با سلام
خیلی متشکرم خیلی وقت بود که دنبال تواشیح رحمن بودم و متاسفانه نتونستم این تواشیح زیبا که توسط هم وطنان خودمان ساخته شده را دانلود کنم. هر چی که میگشتم تواشیح مشاری العفاسی بود. تواشیح گروه محراب خیلی زیباتر هست. باز هم ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه