پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

 

تلاوت بسیار بسیار زیبا و شنیدنی استاد راغب مصطفی غلوش که سوره های بقره آیه 284 تا 286 و سوره نصر را در ایران قرائت کرده اند.

دانلود
حجم: 3.75 مگابایت
اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

راغب مصطفی غلوش

غلوش

دانلود قرائت

قران

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۲۰)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

باسلام،هرزمانی که این صدای زیباو ملکوتی مرحوم استاد غلوش را میشنوم بیشتر به آفریدگارم ایمان میاورم آفریدگاری که جهان را از روی رمز و اسرار خلق نموده...روحش شاد یادش گرامی 🌹🌿
روحشان شاد.صداشون بی نظیره🌹🌹🌹
استادغلوش صداش ملکوتیه
سلام من سالها در زندگیم راه اشتباه و خطا میرفتم
زمانی که خداوند واقعا دوستم داشت و منو بیدار کرد از خواب غفلت
این تلاوت استاد غلوش رو که از بچگی علاقه داشتم بهش رو یهو نمیدونم از کجا به گوشم رسوند و مسیر زندگیم رو عوض کرد.خواهشا به معنی این تلاوت دقت کنید
سوره بقره
التماس دعا
سلام ان علیکم خدمت مدیر سایت .جناب بهترین تلاوتی ایست که ا استاد راغب مصطفی غلوش میشنوم من یک قاری هستم و مقلدم اسد غلوش هست از شما ممنون و سپاس گزارم
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۰۲:۵۵ جواد حسن زاده
با سلام دوباره خدمت شما دوست عزیز
ممنون از راهنماییتون . اگه دقت کنین شما دوتا گزینه دانلود برای فایل گذاشتین ، گزینه دانلود اول کنار نوار پلی هست که mp3 و ۵.۱ مگابایت ظرفیت داره که تو همه سیستما قابل پخشه . ولی پایین نوار پلی یه گزینه دانلود قرار دادید که ظرفیت ۳.۷۵ مگابایتی داره ، بنده از این گزینه دانلود استفاده کردم که فایل فقط تو گوشی قابل اجرا بود ! البته خودمم تعجب کردم ... . از سایت عالیتون استفاده میکنم اگه مشکلی بود خدمت شریفتون اطلاع میدم . بازم تشکر میکنم از حضرت عالی . یا علی
پاسخ:
فقط یک فایل که حجمش ۳.۷۵ هست قابل دانلوده
فایل ۵.۱ وجود نداره
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۷ جواد حسن زاده
با سلام دوباره خدمت شما .
ممنون از سایت خوبتون ، تنها مشکلی که فایل های ارائه شده تون داره اینه که فقط امکان پخش تو گوشی رو داره ، فایل های دانلود شده اصلأ تو کامپیوتر یا سیستم دیگه ای و با هیچ مدیاپلیری پخش نمیشه ! اگه زحمتی نیست راهنمایی کنید . خیلی ممنونم
پاسخ:
سلام آقا جواد عزیز
برای اولین بار یه همچنین موردی رو دارم میشنوم
چون فرمت فایلهای ارائه شده mp3 هست واصلا 
بعیده که داخل گوشی بخونه و با رایانه نخونه
احتمال زیاد شما در زمان کپی داخل سیستمتون فقط از این فایل
یه میانبر باقی گذاشتید تو اینجور موارد سیستم نمیتونه فایل رو بخونه
شما برای اطمینان روی فایل داخل سیستمتون کلیک راست کنید و مطمئن بشید که تمام حجم فایل داخل سیستم موجوده بعد اقدام به play کنید
اگر مشکل حل نشد بفرمایید تا براتون ایمیل کنم
یاعلی
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۵:۰۵ جواد حسن زاده
با عرض سلام و خسته نباشید .
خیلی ممنونم بخاطر این قرائت ، حدود ۶ سال بود که دنبال این قرائت استاد غلوش بودم که بالاخره از سایت شما پیدا کردم . متشکرم . اجرتون با اقا صاحب الزمان
باسلام وقتی استاد غلوش تلاوت میکنند من خیلی ناراحت میشوم حیف که چنین استادانی ازدنیا میرند خوش به سعادتش کاش جای اون من بودم
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۰ سبحان شاهمرادی اصولگرا
خدا رحمتش کند.نور به قبرش ببارد
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۸ سید ابوالفضل مجتبی زاده
سلام خسته نباشید اگر امکان داره تلاوت آیات انتهای سوره احزاب با صدای استاد غلوش در سایت خود قرار بدهید
پاسخ:
علیکم السلام
احیانا منظورتون این قرائت نیست؟

دانلود قرائت سوره احزاب ایه 30 تا 48 - استاد غلوش

۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۸ محمدسیفی بهاری
باسلام اجرتون باحسین استفاده کردیم اگه مقدوره تلاوتهای گلچینی ازقاریان رو هم بذارید
دستتون درد نکنه عالی سایتتون اجرتون باآقا امام زمان
با عرض سلام و خسته نباشید

اگه سایت استاد منشاوی را برام بفرستید ممنون میشم . فرمودید در این خصوص دستی در کار دارید اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم ایمیلم را که دارید.

با تشکر
پاسخ:
علیکم السلام
در مورد سایت استاد منشاوی بعدا بهتون اطلاع میدم چون باید از دوستان بابت یک سایت جامع و کامل برای شما سوال کنم ولی در مورد راهنمایی نمیدونم در چه زمینه شما سوال دارید تا اگر از دستم کاری ساخته هست براتون انجام بدم.
بیشتر توضیح بدید
با عرض سلام و خسته نباشید

میخوام در کلاس صوت شرکت کنم اگه امکانش هست کل قرآن ،اگه بشه ممنون میشم کمک بزرگیه

با تشکر
پاسخ:
علیکم السلام
آقا هادی بزرگوار واقعا قرار دادن صوت کل قرآن با صدای استاد منشاوی کار خیلی سختیه و از توان بنده خارجه اما اگر خواستید کانال اختصاصی این استاد رو بهتون معرفی میکنم تا شاید مشکل گشا باشه.
درضمن شما اگر هم بخواهید در کلاس صوت شرکت کنید استادی که با شما کار میکنه حتما خودش توصیه هایی رو از نظر تعیین استاد و یا سوره هایی که شما باید کار کنید رو در نظر داره و بهتون پیشنهاد میده و به نظر بنده که خودم دستی در کار دارم نیازی به داشتن صوت کل قرآن نیست البته فعلا ، تا به حد مطلوب در قرائت برسید ان شاءالله
التماس دعا
با سلام و خسته نباشید

تلاوت صوت استاد منشاوی را می خواستم با کیفیت بالا اگر بفرستید یک دنیا ممنون میشم (لازم به ذکر است ترتیل نه فقط صوت)


با تشکر
پاسخ:
علیکم السلام
کدوم تلاوت رو میخاستین؟
باخسته نباشیدوتشکرلطفا صوت هارابابلاترین کیفیت درسایت قراردهید
پاسخ:
سلام علیکم آقا مهدی عزیز
با توجه به این که فایل با حجم بالا امکان دانلود رو از خیلی از دوستان قرآنی میگیره لذا مجبوریم با کم کردن حجم فایل نیاز بیشتر مخاطبان رو فراهم کنیم ولی شما هر فایلی رو که خواستید بفرمایید تا براتون بفرستم
ممنون
بسیارعالی،بسیارعالی،بسیارعالی،روحش شادویادش گرامی باد
بسیار زیبا
با سلام و صلوات بر جمال پاک محمد
بسیار زیبا بود ممنون
پاسخ:

علیکم السلام

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه