پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

 

دانلود
حجم: 9.28 مگابایت

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۱۰)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

باسلام:
واقعا تلاوت های قاریان قدیمی مصری دلنشین و زیباست
بسیار عالی خداوند به شما توفیق خدمت به قرآن عنایت نماید.
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۳۲ علی ابن الرضا
بعد از هشت سال که اونوقتا هرروز این قرائت رو گوش میکردم امشب دوباره دلم خواست...
واقعا عالیه ...خدایا ما را با قرآن محشور فرما
سلام. ممنون محشر بود
سلام ممنون از زحمات شما
خیلی عالی بود
۲۱ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۶ سلام بر صاحب العصر والزمان عج الله تعالی فرجه الشریف
سلام
باتشکر از شما
بسیار عااالی
خداوند خیر ودنیا واخرت به شما عطا کنه
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون خداوند به شما هم خیر عطا کنه هم در دنیا و هم آخرت
التماس دعا
با تشکر از این تلاوت زیبایی که گذاشتین خیلی دنبالش بودم
با سلام و احترام ،

من قرائت های زیبای زیادی از اساتید مختلف شنیدم ولی سوره ی هود استاد طوخی ، نمی ونم چرا یه چیز دیگه س . روایت زیبایی از کشتی ساختن حضرت نوح (ع) به دستور خدا در خشگی و بلایی که سر پسر آن حضرت میاد ...
خیلی عالیه ...
شاگرد قدیمی استاد خدام حسینی و دکتر موسوی
مجید علی زاده
با عرض سلام و ادب بسیار تشکر میکنم از سایت زیبا و مفیدتون خیلی سپاسگزارم من تلاوت مورد علاقم از استاد طوخی رو تو این صفحه پیدا کردم ودانلودش کردم واقعا منونم
پاسخ:
علیکم السلام
لطف دارید
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه