پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

 

کلیپ تنظیم شده با عنوان خدانگهدار

در رثای بانوی بی حرم حضرت زهرا(س)

کاری از گروه استدیویی عبرات

با صدای حاج محمود کریمی

 

دانلود
حجم: 9.9 مگابایت

 

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

حاج محمود کریمی

خدانگهدار

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۱۳)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

سلام حاج محمود عزیز،،،
صدای گرمتون مثه همیشه دلنشینو زیباست،،
خیلی عالی عالی واقعا زیباست ممنون ازتون
خدا حافظ و نگهدارت باشه حاج محمود
آرزومه شمارو از نزدیک ملاقات کنم از خداوند بزرگ تمنا دارم این لحظه رو ببینم
بسیار عالی بود خدا حافظ شما باشه
خیلی لذت بردم
سلام علیکم ، حاج محمود کریمی ان شاء الله همیشه زنده باشی ، بسیار عالی بود . التماس دعا
صلی الله علیکِ یا فاطمه الزهراء علیها سلام
۰۸ بهمن ۹۸ ، ۰۲:۳۲ عباس یاری فرد
خیلی عالیه
خدا قوت
۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۴۴ امیر از جسیدان
عالی واقعا اشک ادم رو در میاره من خیلی دنبالش بودم داخل سایت شما پیدا کردم
خیلی عالی خدا خیرتون بده
یا علی
فوق العاده بود.همه جا رو گشتم
خیلی محزون وسوزناک اجراشده بود وتاثیر گذار ممنون بازم ازاین قطعات بذارید
بسیار بسیار زیبا بود . خدا قوت بده به اقای کریمی که این مداحی خوب رو خوندن واقعا تاثیر گذار بود. و مرسی از شما چون تنها جایی که تونستم پیدا کنم سایت شما بود . خداخیرتون بده. موفق باشید یاعلی
اجرتون با سید الشهدا..فقط توی سایت شما هست
واقعا ممنون
دست علی یارتون
۲۱ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۴ محمدرضا گنج خانلو
بسیار زیبا ست
تنها جایی که تونستم پیداش کنم اینجا بود
دستتون درد نکنه
خداقوت
باسلام.سایت بسیار پر محتوا و خوبی دارید.
به پایگاه فرهنگی مذهبی هیئت آنلاین هم سر بزنید.
اگر با تبادل لینک یا لوگو هم موافق هستید خبر دهید.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه