پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

در این پست قصد دارم اثری بسیار زیبا که خودم چندین بار مرور کردم بجهت اینکه کار بسیار عالی گرداوری و اجرا شده بود رو خدمتتون تقدیم کنم .

این اثر کاملا فارسی و بدون استفاده از آلات موسیقی و سمپل تولید شده و از لحاظ شعر و آهنگ بسیار در خور تحسین و تقدیر میباشد.

امیدوارم که لذت ببرید و آرزوی موفقیت روزافزون را برای این گروه فرهنگی دارم.

دانلود فایل تصویری
حجم: 29.7 مگابایت

دانلود فایل صوتی
حجم: 11.5 مگابایت
اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

امام زمان

امام علی

حضرت زهرا

دانلود تواشیح

گروه نوای یاس

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۳)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

سلام .اگربتونیدمتن های اجراشده رابگذاریدممنون میشوم.باسپاس فراوان
عالی حرف ندارد ناز نفسشان انشاالله در حرم امیر المؤمنین بخوانند
سلام. قبلش داشتم مناجات حضرت امیر رو گوش میدادم و به حال زارم اشک میریختم ..به خودم میگفتم این مولا یا مولایی که امام صدا میکند تو مناجات یه روز میشه مولای منم باشه همونجوری رحمان و رحیم باشه و من مربوبشفکر میکنم دیگه برای من دیره که بازم توبه کنم دیگه از رب خجالت میکشم مگه مسخره بازی هی گناه کنی هی خدا برات رحمان باشه. ...ولی دلم حیدری و حسینی و یقینا یقینا گرفتار یارم(بیا تا جوانم بده رخ نشانم )فکر میکنید تو نجف یا کربلا توبه کنم بازم بخشیده میشم.خسته ام آنقدر که ملک الموت رو صدا میزنم و امید دارم حیدر کرار بعد از مرگ شفاعتم رو بکنه 😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه