پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

دانلود چند تلاوت از جواد فروغی

تعداد بازدید : ۴۳۶۷۴

 

 

 

 

جوادفروغی در سال 1358 در مشهد به دنیا آمد.

 

ایشان در سال 1381 در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه بین المللی کیش فارغ التحصیل شد و خدمت سربازی را در بسیج منطقه تهران بزرگ به پایان رساند.


وی بنا بر احساس وظیفه و به تاسی از مقام معظم رهبری در جهت تقویت هر چه بیشتر مبانی علمی و اشاعه معارف و فرهنگ قرآنی مشغول مطالعه دروس حوزوی و مطالعه در شاخه ادبیات از قبیل مولوی، حافظ، سعدی و... بود و حدود 10 سال است که با تلاش مضاعف به فراگیری زبان انگلیسی و عربی اهتمام دارد تا ان شاء الله بتواند در فرصت های مقتضی جوانان مسلمان خارجی را به سهم خود با واقعیات اسلام عزیز و قرآن مجید آشنا نماید.
جواد فروغی از خود می گوید:

با توفیقات الهی تا کنون بیش از 3 هزار برنامه در داخل و خارج کشور اجرا نموده ام که 200 برنامه قرآنی در کشورهای عربستان، سوریه، لبنان، کشورهای اقماری شوروی سابق، سنگاپور، اسکاتلند، مالزی، هنگ کنگ، قطر، امارات، تایلند، انگلستان و ... و دانشگاه های منچستر، لیورپول و بلک برن بوده است و با دعوت بسیاری از نهادها و سازمان های گوناگون کشوری و لشکری در محضر علماء اعلام و مراجع عظام در کنفرانس ها، اجلاس ها، سمینارها و افتتاحیه ها و... حضوری فعال داشته ام

 

تلاوت مجلسی سوره تکویر - تصویری

دانلود
حجم: 6.53 مگابایت


جواد فروغی - سوره ی زمر آیات 69 تا 73

 

دانلود
حجم: 961 کیلوبایت

جواد فروغی - سوره حمد و سوره بقره آیات 285 و 286

دانلود
حجم: 1.03 مگابایت


تلاوت مجلسی سوره زلزال با صدای استاد فروغی

دانلود
حجم: 813 کیلوبایت


قرائت مجلسی سوره انفطار توسط جواد فروغی

دانلود
حجم: 2.54 مگابایت


قرائت مجلسی سوره زمر آیات 69 تا 73 با صدای جواد فروغی

دانلود
حجم: 2.23 مگابایت


قرائت مجلسی سوره طارق با صدای دلنشین استاد فروغی

دانلود
حجم: 1.82 مگابایت

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

جوادفروغی

دانلود قرائت

قران

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۴۰)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

۱۱ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۳۰ حسین بزرگ پور
خونه ما به بیت القران معروف بود،علی الخصوص با تلاوتهای جواد فروغی و عبدالباسط.
۰۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۲:۲۲ محمد تقوی مایانی
سلام ماشاءالله ان شاء الله دوباره این صدا داخل رسانه پخش بشه آدم را دگرگون میکنه
صداتون بی نظیره، تو مدرسه تمام تلاشم این بود شبیه شما بخونم
تکونم دادی خودم قاری ومدرس قرانم کاش بیشتر معنوی میخوندی تا تشویقی بازم عالی و محشر بود.☺
سلام
من معلم قرآن بودم والان بازنشسته شده ام یادش بخیرآن موقع ازصدای ایشان درکلاس برای دانش آموزان استفاده می کردم خدانگهداراووتمام قرآن دوستان بادانشاالله
واقعا صدای دلنشینی دارند
جواد جان منحصر به فردی. پروردگار خیلی دوستتون داشته که تلاوت سخنش را از حنجره شما بیان داشته. زیبا ترین صوت قرآن را داری که میتونه هر کافری را شیفته قرآن کند چه برسه به مسلمان.پرودگار برای ما نگهت دارد.
۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۸:۵۱ هادی خداداده
سلام حاج جواد اقا انشاالله همیشه زنده و تندرست باشین واقعا صدای شما منو یاده همه مسن وسالهای دهه شسصتی میندازه واقعا دست مریضاد

بسیار زیبا
با سلام
لطفا تلاوت های آقای فروغی را با کیفیت بالا
در سایت بگذارید.
خیلی ممنون
التماس دعا
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۵۲ مهدی ترکاشوند
سلام خیلی خوب بودن این تلاوت ها.

باتشکر


۱۹ دی ۹۶ ، ۰۹:۵۰ هدایت اله رحیمی ریگی
با سلام و ارادت خاص خدمت خادمین قران
درسال1384دانشگاه آزادماهشهر مراسم محفل قران باحضورحاج آقا فروغی برگزارشدوبسیارعالی باصوت زیبا سوره الطارق تلاوت شد
زیباترین صوت
موفق ومویدباشید.برای پایندگی اسلام وفروپاشی فرقه داعش دعاکنید
دس خوش پسندوم بود
سلام خدمت جناب دکترفروغی من ازبچگی عاشق صداتون بودم هروقت قران میخوندی تمام تن وبدنم میلرزید چراالان دیگه توتلوزیون نمیان قبل ازاذان قران بخونید
سکلام قرائت سوره طارق از ایشون بی نظیر بود یادم میاد همش تمرین میکردم که مثل ایشون بخونم اونقدر که این سوره را حفظ شده بودم.
سلام من خیلی دلم برای شنیدن صداشون تنگ شده بود صدای بینظیری داشتند،فکر کنم 8 سالم بود که صداشون رو شنیدم امشب یکباره بیادشون افتادم خوشحالم که سلامتند انشالله به زودی ایشون رو در تلویزیون دوباره ببینیم و خاطراتمان تازه بشه
الله اکبربسیار خدارا شاکرم که درمملکت شبعه زندگی می کنم
۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۳:۴۶ علی اوصالی
تلاوتهای آقای فروغی رو هیچ موقع فراموش نمیکنم
یادم نمیره وقتی ایشون تلاوت داشتن ما خانوادگی میخکوب تلوزیون میشدیم
انشااله هر کجا هستن زیر سایه قران باشن
سلام باتشکرعالی بودلطفا تلاوت های مجلسیه بیشتری بزارید.اجرتان باقرآن
خیلی خیلی عالی ممنون .
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۵ محسن کاشانی
سلام حاج جوادخداحفظتون کنه پدرم وقتی صدای شمارومیشنیدن دهه ی60 گریه میکردن امیدوارم موفق باشین(مشهد)
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۴ قاسم طاهری
با عرض سلام چرا از تلاوتهای اقای فروغی در صدا و سیما پخش نمی شود و فقط چند تلاوت اون هم در دوران نوجوانی موجود است.با تشکر از همه عزیزان
پاسخ:
علیکم السلام
بنده هم از تلاوت و صدای ایشان خیلی لذت میبرم ولی از مصلحت های صدا و سیما یا جناب فروغی اطلاع ندارم و یا اصلا نمی دونم که ایشون حالا هم تلاوت دارند یا نه
که امیدوارم در آینده نزدیک از تلاوتهای ایشون بیشتر بهره ببریم
التماس دعا
با سلام
میشه بدونم ک چرا از اقای فروغی هیچکدوم از تلاوت هاشونو هیچ جا نیست بجز موقع نوجونی .
اونم چند تا سوره
پاسخ:
علیکم السلام
البته من هم مثل شما بی اطلاع هستم ولی با این حال سوال میکنم اگر تونستم جوابشو پیدا کنم خدمتتون میگم.
ممنون التماس دعا
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۶ محمدرضاابراهیمی
سلام
بسیار عالی بوداستفاده کردم
خداعزتتون بده
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۴ محمدرضاابراهیمی
سلام
بسیار عالی
زنده باد قران دوستان و انان که به قران عمل میکنند
سلام خدمت اقای فروغی ان شاء الله در سایه قران همیشه پیروز سربلندباشید
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۸ مرتضی رحیم مزرجی
من عاشق آقای فرغی هستم ودوست دارم ایشون را از نزدیک ببینم وتلاوتهاشون را هم خیلی دوست دارم.
این صداتجلی عشقه تووجودمن ازبچگی تا الان،دوبارم فرصت این روداشتم که تومسابقات قرآن باباشون ملاقات کنم.ازبیضای فارس
آفرین هزار آفرین مرحبا بسیار صوت دلنشینی بود انشااله همیشه در پناه خداوند منان باشید خدا در قیامت پیش پیامبر وحضرت زهرا ما را نیز با صدای تلاوت شما مشمول لطف وعنایت خود قرار دهد
با سلام
توفیقات روز افزون جناب اقای دکتر فروغی رو از خداوند منان خواستارم.
سلام خیلی قشنگ بود من که آرزوی اینو دارم که یک روزی مثل ایشون باش
با سلام
امید وارم که خوب و خرم باشی برادر جان من در دوران مدرسه همیشه صدای تو را از پشت بلندگوی مدرسه هنکام صبح گوش میدادم و طوری شده بود که دیگه صدای تورا حفظ کرده بودیم جاوید باشی
با سلام و عرض ارادت
بهترین صوت کودکانه ای که آدم رو عاشق شنیدن قرآن میکنه صدای آقا جواد هستش.
انشااله همواره تندرست و موفق باشند.

پاسخ:

علیکم السلام

سلامت باشید و پیروز

بله ان شاءالله

سلام. یاد روزهایی بخیر که با صدای قرآنت مومن و عاشق شدم. یادش هزاران بار بخیر. زنده و سلامت باشی. ماندگاری آقای فروغی برای همیشه.
باسلام
امیدوارم ایشان در هر کجا هستند در صحت و سلامت کامل به تبلیغ دین اسلام همانند گذشته و با شور و انرژی بیشتر بپردازند و خداوند به همه ما توفیق انجام عبادات و ترک محرمات را بدهد تا اگر لایق باشیم در راه معرفی دین اسلام قدم برداریم . انشاالله
پاسخ:
ان شاءالله

عاشق صداتم خدا حفظت کنه با صدای تلاوتت  بی اختیار

اشکم در میاد

 سلام من خیلی دوست دارم خیلی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه