پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

امام حسین

حاج رضا نبوی

دانلود مداحی

محرم

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۲۴)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

۰۳ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۵ سیدمحمدموسوی
سلام
آدرس کانال یا گروه حاج رضا نبوی را اگه کسی داره لطف کنه بفرسته واسمون
باتشکر۰۹۱۳۷۰۳۸۲۵۰
سلام من این شب ششم رو میخوام چکار باید بکنم
پاسخ:
?
سلام کسی هست پاسخگو باشه؟
پاسخ:
در خدمتیم
با سلام و تشکر از سایت بسیار خوبتون لطفا فایل صوتی آرم سایتتان را برای دانلود هم قرار دهید.
پاسخ:
سلام علیکم
بروی چشم
البته چون من نمیدونم منظورتون کدومه هم دانلود رو برای فایل صوتی حاشیه سمت چپ گذاشتم و هم لینک فایل قسمت وسط رو

لطفا ًاز نواهای زیبای قدیمی مرحوم حسین زاده بذارید اگر امکان دارد
با عرض سلام خسته نباشی لطف کنیدبیشتر مداحی جدید از حاج نبوی این مداح خوب بذارید
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۲ سید امید مهدوی
سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) 5صلوات بفرست

الهم صل علی محمد و آل محمد
انشا الله خدا آقای نبوی را حفظ کنه
متآسفانه صدا و سیما از برنامه های آقای نبوی چیزی پخش نمی کنه و صرفآ شده مبلغ محمود کریمی
۱۷ مهر ۹۵ ، ۰۰:۰۴ مجتبی عموعلی
اقا عااااااااااااااااااااااالیه
اجرتون با امام حسین
لطفا جدید تر بزارید
ممنووووون
سلام عرض ادب به حاج رضانبوی عزیز..قربون تو صدات برم.قلبن دوستت دارم .خدا بهت سلامتی بده عزیزبرادر
۱۴ مهر ۹۵ ، ۰۲:۳۵ مرضیه زهرا ابراهمیی
سلام آقا سلامتی ورستگاری دنیا وآخرت نصیبتان بشه ازخواهش میکنم برام دعاکنید تواین شبهای عزاداری .من خواهر حقیرتان هستم پدرو مادر ندا رم من ازاوج نکردم تنها زندگی میکنم همه رودلم داغ گذاشتن حاجت دارم تورو قرآن قسمت میدم تو روضه حضرت رقیه واسم از تی دل دعا کن .من چند ساله عاشق صدات هستم همش روضه بی بی جانم حضرت رقیه رو بهصدای شما گوش میدم وفقط گریه میکنم دس مریضا برات هرشب دعا میکنم .ازت خواهشمیکنم دعام کن التماس دعا واسه همه مسلمانان جهان .الهی خیرببینی برادرم...ز
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۳۰ سیدمحمدموسوی
سلام من عرض خسته نباشید دارم خدمت حاج رضانبوی واقعا عالی میخونه دوست دارم ازنزدیک باهاش صحبت کنم دوستان اگه کسی شماره موبایلشو داره لطف کنه به این شماره بفرسته ممنون می شم09137038250
سلام آقای رستمی عزیزوبزرگوارمن ازدوستان حاج رضانبوی هستم.چندآهنگ ازحاج رضای عزیزم دارم که مال یادواره شهدای بهبهان هستش خواستم ببینم چطوری میتونم به اشتراک بذارم که مورداستفاده عموم قرارگیردکه انشاالله اجری نزدشهداداشته باشیم.بصودت خصوصی بامن درارتباط باشیدچون من هرهفته خدمت حاج رضانبوی هستم.
پاسخ:
علیکم السلام
من نمیدونم آقای رستمی کیه ولی خوشحال میشم که از جناب نبوی فایلهای جدیدی  رو منتشر کنم اگه خواستید فایلی رو ارسال کنید به این آدرس ایمیل بفرستید:
yaali8@yahoo.com
ممنون
سلام وتشکر
خیلی جالب وصوتی زیبابود
اجرتون باآقاسیدالشهدا
سلام رحمت خدا براین مرد بزرگوار که بانوحه های دلسوزوغمناک اشکی ازچشمانمان درمی آورد
قوووووووووووووووو عالیه
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
اونوخ قووووووووووووووو ینی چی؟
۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۲:۲۱ حجت اله شیخی
باسلام ودعای خیر اقا این روضه های حاج رضا خصوصا اشعاری که بسبک دشتی می خونه را بزارید باتشکر
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۰ عبدالرضا فردوسی پور
مرسی عالی بود
سلام وقت بخیر تو رو بخدا روضه های جدید حاج رضا نبوی را بگذارید
پاسخ:

علیکم السلام

در اولین فرصت انجام خواهد شد

۲۷ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۳۲ سید حسین میرباقری
اخه این سایت شما که نه پخش میکنه نه امکان دانلود هست پس مردم رو سر کا نذارید دیگه به مقدسات توهین نکنید دروغ نگید جمش کنید بابا
پاسخ:

سلام علیکم

برادر عزیز اینجا سایت نیست ، وبلاگه

وچون امکان آپلود فایل به این وسعت وجود نداره  اکثر فایلها در قسمت مداحی ، وباز هم تاکید میکنم فقط در قسمت مداحی  بصورت لینک میباشد که بعضی وقتها بدلیل نقص در سرور اصلی از طرف سایت مرجع اینگونه اختلالات پیش میاد که من با مراجعه به سایت اصلی  وجود اختلال رو مشاهده کردم که بعد از مدتی ان شاءالله قابل حله.

شما اگر به قسمت های دیگر مراجعه کنید میبینید که فایلها بصورت مستقیم از سرور بیان دانلود میشه و هیچ مشکلی نداره

والبته من برای ارج نهادن به مقدسات این وبلاگ رو راه انداختم و از دروغ متنفرم وگرنه چه نفعی برای بنده داره گذاشتن این همه وقت برای راه اندازی این وبلاگ جز نفع معنوی

ان شاءالله که درک کنید و زود قضاوت نکنید

التماس دعای مخصوص به شما برادر عزیز که از سادات هستید خدانگهدار

۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۲ محمد نظری

اسلام علیک یا عبدالله خدا خیرت بده حاج رضا نبوی با این صدای خوب و قشنگ که برای ایمه اتهار روضه مخوانید انشالا دخیرع اخرت بشه

سلام و درود رسول خدا برشما.آقا ما شیفته ی صدای رسا وخلوص پاکتان هستیم.انشالله زیر سایه پروردگار سللمت و تندرست باشید.احسنت
سلام خداسلامتی ورستگاری دنیاوآخرت نصیبتون کنه.آخه زیراین آسمون صدایی چون صدای حاج رضانبوی عزیزنیست.التماس دعادارم صفری بهبهان
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۰۴:۵۲ علی اصغرسپاهی
باسلام وتشکر
خدااجرتون بده استفاده کردیم...
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه