پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

اثربسیار زیبا و حسی " دلتنگم "

کاری از گروه تواشیح انوارالهدی قم

با آهنگسازی : علیرضانظری

تنظیم : آقای کسمایی

نریشن : آقای محمدرضایی

یاابن الحسن مولای روحی فداک   متی ترانا و نراک 

متی ترانا و نراک یاابن الحسن مولای

عزیز علی ان اری الخلق و لا تری     ولا اسمع لک حسیسا ولا نجوی

بنفسی انت یا مولای   یاابن الحسن مولای 

دیگه نمیتونم بدون تو تنها بمونم     آقای من برگرد بیا آروم جونم

ای مهربونم

بیا آقا جونم فدات دورت بگردم     بیا آقا تا دست خالی برنگردم

ای طبیب درد دلهامان کجایی    مُردم از داغ فراق تو کجایی

ابا صالح    ابا صالح    ابا صالح    ابا صالح

ای آخرین نور از سلاله انوارالهدی و ای حاضر پنهان از نظر بازا که من دلتنگم

دانلود
حجم: 9.43 مگابایت

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

امام زمان

تواشیح

دانلود تواشیح

گروه تواشیح انوار الهدی قم

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۸)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

اللهم عجل لوایک الفرج
۱۲ آذر ۰۲ ، ۲۲:۰۷ طیبه شاکری
سلام من با گروه دانش آموزی کار کردم والان احتیاج به بی کلام این تواشیح دارم امکانش هست ؟
پاسخ:
علیکم السلام
بنده با سرپرست این گروه در ارتباطم 
اگر موجود بود بارگذاری میکنم
احسنت ♥
سلام این تواشیح عالیه ولب کاش میشد بی کلامش هم بود چون من مسعول گروح تواشیح هستم و این رو لازم دا م
سلام
خیلی باهاش حال کردم ایول
سلام اهنگ بی کلام این تواشیح رو میخواستم
پاسخ:
علیک سلام امیرحسین عزیز
بنده آهنگ این کار رو ندارم و بعید میدونم بتونم پیداش کنم
ولی اگر شد حتما ارائه میدم 
یاعلی
۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۴:۵۹ حنانه سادات
بسیار زیبا ، احسنت😍😍😍
بسارزیباست کارتون ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه