پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

 

 

دانلود
حجم: 15 مگابایت

 

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

دانلود قرائت

قران

مهدی فروغی

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۴۹)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

۲۲ اسفند ۰۲ ، ۱۴:۲۶ زهرا سادات
سلام و احترام ممنون از این صوت زیبا، ای کاش کل قرآن رو استاد فروغی تلاوت میکردن و قرار میدادین .
من صدای روح بخش ایشون رو از در ترتیل های ماه مبارک رمضان شنیده بودم‌.واقعا فوق العاده اس.
اینکه بعضی علاقه به قران ندارن چون باید با صوت زیبا خونده بشع تا قلبها رو جلا بده من قران رو زمانی گوش می دم که بر تارو پودم اثر کنه استاد فروغی صدایی ماورائی دارن درود بر این استاد بزرگوار
بقولا ناز نفست💟🌺
نفست گررررم
باسلام
من صوت استادفروغی رو بسیاردوست دارم امانمیدونم چرابایداینقدرسخت بدست بیاد؟میدونم ترتیل کامل ارایشان دردست نیست اما همین مقدارهم دسترسی آسان نیست.بصورت صوت نیست ویدئویی است.
باتشکر عاقبت بخیرباشید
سلام محمد حسین شفیعی هستم
به به چقدر این صوت عالی هست احسنتم

ممنون
سلام علیکم
خدا اجرتون بده
چقدر دنبال صاحب این صدا بودم که تلاوتهاشون را گوش کنم ولی نمیدونستم اسمشون چیه که سرچ کنم، لطفا صوتهای بیشتری در صورت امکان پخش کنید.متشکرم.
اجرکم عندالله
بسیار دلنشین و روح نواز،آرامش می گیرم با صدای استاد، به امید روزی که ترتیل کل قرآن استاد رو گوش کنم
با سلام واحترام خدمت اساتید بزرگوار .واقعا از شما اساتید بزرگوار بسیار ممنون هستیم که تلاوتهای این استاد بزرگوار را برای ما فراهم میفرمایید.انشاءالله به امید روزیکه که کل قرآن توسط استاد ضبط شود ودر اختیار ما قرار گیرد. التماس دعا
۱۷ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۱۵ بانوی محجبه
سلام واقعا عالیه بود
۱۹ تیر ۰۰ ، ۱۸:۳۷ سیما سادات
عاااالییی👌🏻😘
سلام.واقعا صوت بسایر دل نشینی دارن من یکی که با شنیدن صدای شاون واقعا یه حس دیگه ای از قرآن خوندن بهم دست میده،بشدت با احساس و زیبا و دلنشین تلاوت میکنن،از بچگی صدای ایشون تو گوشم هست و اینکه من فقط با همین گوش دادن به تلاوت های امثال استاد فروِی تلاوت و ترتیل رو یاد گرفتم،اجرشون با حضرت زهرا
سلام. واقعاً صدای عاااالی و دلنشینی دارید اجرتون با خدا.انشالله سالم و تندرست باشید
صوتشون عالیه
۲۵ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۵۱ شفا یافته حججی
عالیه اجرشون با خدا
بسیییار زیبا اجرتون با خداوند ان شاءالله
سلام، بسیار زیبا و دلنواز بود. لطفا اگر متن سوره یاسین همراه با ترجمه فارسی با قرائت آقای فروغی اگر موجود هست، لطفا آن را برای دانلود بگذارید. بسیار تشکر.
۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۸:۲۰ دوستدار قرآن
خدا خیرتون بده
سلام.....
صداشون خیلی خووبه.....ولی کاش این آواها رو بهتر بخوونن تا مردم نرن طرف قاری وهابی
. ماهرالمعیقلی....😳😵😳
بسیار عالی لطفا ترتیل کامل قرآن رو بزارید
سلام لطفا سوره الرحمان و با صدای اقای فروغی بزارید
۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۱ فرهاد چهرازی
با سلام واقعا آقای فروقی قشنگ می خونند هر موقعه تلاوت قرآن گوش می دهم گریم میگیره و خیلی به دل میشین خیلی دوست دارم کل قرآن با صدای ایشان داشت باشم وامیدوارم خداوند سلامتی بهشون بد
به نام خدا
بسیار عالی با تشکر از شما خدا خیرتون بدهند
عالیه
باسلام تلاوتهای استاد فروغی به قدری زیباهستند که من بارهاوبارهابهشون گوش میدم وروح تازه ای درانسان ایجادمیکنه ایشون واقعأ فرشته ای برای هدایت انسانهاهستن امیدوارم همیشه سلامت وپیروزباشند
با عرض سلام و احترام
از خداوند برای ایشون سلامتی و موفقیت روز افزون میخوام
و تشکر بابت صدای قشنگشون که باعث شدن من بیشتر قرآن گوش بدم و بخونم
امیدوارم کامل ترتیل ۳۰ جز بخونن و ما استفاده کنیم.
از ایشان بسیار متشکرم که موجب شدن من به حفظ قرآن سوق پیدا کنم .
با آرزوی سلامتی برای ایشان.
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۸ مرتضی پامساری
لطفاً 30 جزء کامل قرآن با صدای استاد بی نظر را در سایت بگذارید تا همه استفاده کنند
پاسخ:
علیک سلام
هنوز ایشون ترتیل کامل ندارند
اگر زمانی این کار انجام شد بنده هم سعی میکنم که به اشتراک بگذارم
یاعلی
خیلی صدای ایشون روح نوازه.
خوش بسعادت امثال استادفروغی ٬صوت زیبای شمایاداورنوای خوش بهشتیان است
سلام صوت ایشون عالیه واقعا لذت بردیم لطفا در برنامه های تلوزیون از صدای ایشون بیشتر استفاده کنید ممنون
سلام ممنون از شما برای بارگذاری این صوت زیبا
سلام.
صداشون واقعاا زیباست.صداشون طوری هست که از گوش دادن به قران خسته نمیشیم و احساس ارامش میگیریم..من یکی خیلی دوس دارم مثه ایشون بخونم.امیدوارم کل قران رو قرائت بفرمایند که استفاده کنیم..مخصوصا جزهای اولان شالله در پناه قران موفق و موید باشند.
۲۴ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۳ مامان سید دانیال
با سلام واقعا صداشون دل نشینه ان شاء الله خداوند ایشون رو حفظ کنه و آخر و عاقبت هممون روختم به خیر کنه،امیدورام هرچه زودتر شاهد ترتیل کل قرآن کریم از ایشون باشیم.منکه واقعا منتظرم
خواستم بگم استادفروغی واقعا صدای آرام بخشی دارن خداحفظش کنن
با عرض سلام لطفا انقدر تبلیغ و اطلاع رسانی بفرمایید تا همه با خبر شده و ناگزیر دنبال صدای قاریان وهابی نروند با تشکر
خدا حفظشون کنه واقعا صدای دل نشینی دارند و قرآن گوش دادن با صدای ایشون واقعا آرامش بخش است انشا الله سی جزئ رو کامل بتونید برای ما در سایت قرار بدید
واقعا دستشون درد نکنه صداشون خیلی عالیه وقتی قران میخونن حس ارامشی عجیب به ادم دست میده انشالله همیشه سرزنده باشن و افتخار ما شیعه ها هستن
خداقوت ان شاءالله که همیشه صداشون همین جوری گرم و دلنشین باشه
صوت دلنشینی دارن...خدا حفظشون کنه...
اگر 30 جز رو آپلود کنید ممنون میشیم...
صدای ایشون فوق العاده ست خواهش میکنم در صورت دسترسی حتما 30جزء کاملو بزارین ...ممنون از سایت خوبتون
متاسفانه ایشون فقط 5 جزء 26 تا 30 را خوانده اند
با ایشون صحبت کردم گفتند هماهنگی ها شده تا کل قرآن به صورت استودیویی ضبط بشه
خدا حفظش کنه
بنده که عاشق تلاوتشون هستم
۰۲ مهر ۹۶ ، ۰۲:۰۵ سایبان خودرو
ممنون از مطالب خوبتون. به سایت کوچک ما هم سر
بزنید
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۰۷ آموزش آشپزی
ممنون از آموزش هایی که قرار می
دهید
چقدر زیبا قرائت فرمودند . سلامت و پیروز باشند.
سلام کانال تلگرامی ایشون https://t.me/MahdiForughi
داخلش جز های دیگرم هست
خواستم بگم بله واقعا صدای ایشون دلنشین هست.
لطفا 30 جز قرآن را با صدای ایشون بزارین، من خیلی جستجو کردم چیزی پیدا نکردم، صداشون فوق العادس
پاسخ:
سلام دوست عزیز
بله از ایشون ترتیل ۳۰ جزء وجود نداره
وتا اونجا که بنده اطلاع دارم فقط ۵ جزء رو ایشون قرائت کردندو اگر تونستم دست پیدا کنم حتما بارگذاری خواهم کرد
واقعا صدای استاد مهدی فروغی دلنشین است درحدی که همش دلم میخواد صدای ایشون روبزارم و گوش بدم.خوشابحالشون که خدا انقدر دوسش داره که صدای به این زیبایی بهشون داده.وخواهش میکنم 30جزء کامل قران باصدای ایشون رو هرچه زودتر بزارید تا ما بتونیم استفاده کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه