پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

 نرم افزار قرآنی سروش ایمان ۲ ویژه موبایل و مخصوص سیستم عامل آندروید که امیدوارم از این نرم افزار هوشمند قرآنی که نسخه رایگان از محصولات سروش ایمان است؛ استفاده کنید.

قابلیت‌ها و امکانات:

- قرآن کامل و با کیفیت (به صورت  HD)
- تمرین و آزمون قرائت قرآن کریم
- تمرین و آزمون حفظ قرآن کریم
- قابلیت رجوع به جزء، سوره و صفحه مورد نظر
- دارای تنظیم مشخص کردن حروف بی صدا (و – ا- ل- ی)
- انعطاف پذیری، کیفیت و گرافیک زیبا
- قابلیت انتخاب و مشخص کردن آیات جهت قرائت
- قابلیت انتخاب قاری دلخواه
- بیش از ۴۰ ترجمه و تفسیر به زبان‌ها زنده دنیا
- امکان نشانه گزاری برای هر صفحه و یا آیه به صورت مجزا
- نمایش جزئیات سوره
- افزودن دیتا (صداها، ترجمه‌ها، تفاسیر و…) با اتصال به اینترنت

دانلود
حجم: 3.71 مگابایت

اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

اندروید

دانلود نرم افزار

قران

نرم افزار

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۸)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

سلام خسته نباشید. برای وارد شدن به برنامه سروش ایمان 2درلب تاب کد ثبت نام می خواهد من فراموشش کردم چطور می تونم برنامه را درست کنم و واردش بشم؟
سلام
برای سروش ایمان2 در کامپیوتر کد ثبت نام میخواد از کجا بگیرم کسی هم جوابگو نیست و برای سروش ایمان5 موبایل شماره سریال میخواد از کجا بگیرم
۲۱ مهر ۰۲ ، ۱۹:۲۰ علی اصغر احمدی
سلام والا من سروش ایمان پنج خریدم ولی متاسفانه قطع ی مدت کد رهگیری و همه چیز هم دارم ولی نصب نمیشه تا دو سال پیش خیلی خوب بود ولی مدتی ن کسی پاسخگو هست ن سروش ایمان نصب میشه فکر کنم دیگه این نرم افزار ولش کردن
کدمیخواد یانه
عالی بود
نصب کردم کارنکرد
سلام من این نرم افزار رو دانلود کردم نصب کردم اما زمانی که بازش میکنم connection errorمیده باید اینترنتم حتما وصل باشه یا نه؟
پاسخ:

سلام علیکم

با عرض پوزش من چون خودم این نرم افزار رو نصب نکردم اطلاعاتی هم در مورد این نرم افزار ندارم .

سعی میکنم از دوستان بپرسم وبه شما جواب بدم.

التماس دعا

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه