پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت

به پایگاه فرهنگی مذهبی قرآن و عترت خوش آمدید

آموزش ها

یک دقیقه روضه با نوای استاد میرزا محمدی

آخرین نظرات

     

 

دانلود
حجم: 5.44 مگابایت
اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم

مدح پیامبر

پیامبراکرم

گروه تواشیح باقرالعلوم

با نظرات ارزنده خود ما را یاری کنید (۱۲)

نظراتی که بصورت خصوصی ارسال می شوند امکان نمایش و پاسخگویی از طرف مدیر را ندارند

سلام و خدا قوت
بسیار تواشیح حسی و عالی بود خیلی وقت بود که اینچنین تواشیحی رو نشنیده بودم امیدوارم تداوم داشته باشه فقط اگه میشه مقدور هست متنش رو به ایمیلم بفرستید.
سلام چرا کسی برام نمیفرستی متن تواشیح رو😭
پاسخ:
علیکم سلام
بنده بایک واسطه باسرپرست این گروه آشنا بودم و می تونستم متن این تواشیح زیبا رو ازشون بگیرم ولی افسوس که 3 نفر از اعضای این گروه در حادثه منا شهید شدند و دستمون ازشون کوتاه هست.
برای شادی روحشون صلوات
اَللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد و عَجِل فَرَجَهُم
سلام خداقوت
واقعا عااااالیه😍من چند سال هست که ازین صوت برای برنامه هایی که دارم استفاده میکنم ولی متاسفانه موفق نشدم متن اون رو پیدا کنم😢
داخل سایت بیان هم ثبت نام کردم ولی هرکاری کردم کد فعالسازی برام به درستی نیومد تا شاید بتونم ازونجا متن رو بگیرم اگه لطف کنید به ایمیلم بفرستید ممنون میشم یا اینکه در همین قسمت برام بفرستید تا بقیه هم استفاده کنند. سپاسگذارم
بسیار زیباست و خیلی حس خوبی داره این کار
صدای آقای امین باوی و بقیه اساتید بی نظیره
سلام. خسته نباشید.
خواهش میکنم اگه امکان داره متن این اثر رو داشته باشم.
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام
در اولین فرصت متن این اثر رو براتون میذارم
یا علی
خیلی زیباس واقعا.منکه حظ کردم ولذت بردم.لطفامتنش روهم بزارید😍😍😍
بسیار عالی است.
سپاسگزارم
سلام.لطفا متن این تواشیح زیبا رو بزارید تا بقیه هم بتونن استفاده کنن
لینک دانلود را اصلاح کنید لطفا. دانلود کامل نمی شود.
پاسخ:

سلام علیکم

فایل این مطلب بصورت مستقیم از سرور بیان دانلود میشه ولینک نیست.

احتمالا مشکل از مرورگر  Android 5.0 lollipop شماست .

دوباره سعی بفرمایید اگر به مشکل خوردید آدرس ایمیلتون رو درج کنید تا خدمتتون ارسال کنم.

التماس دعا

واقعا تشویق دارد .... تبارک الله
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۸ علی مرمضی
الله الله...جمیل...برکت یا استاد سعیدی
واقعا زیبا بود
خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه